Р-52 Дніпро - Царичанка - Кобеляки

Р-52 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка
На об’єкті встановлено – 3200 погонних метрів
Тип огородження – одностороннє та двостороннє бар’єрне огородження
Рівні стримувальної здатності – H2 (280 кДж)
Місцезнаходження – км 35+000- км 39+000, км 24+150- км25+750

Дорога R-26 Бендери-Чімішлія

На об’єкті встановлено – 6400 погонних метрів
Тип огородження – одностороннє бар’єрне огородження
Рівні стримувальної здатності – У2-У3 (190 – 250 кДж)

Бар’єрне огородження відповідає стандарту ГОСТ Р52607-2006

Пішохідний міст, м. Павлоград

Пішохідний міст, м. Павлоград
Тип огородження – перильне
На об’єкті встановлено – 172 м.п
Поставка була виконана згідно технічної документаціїї завмовника

Дорога М01 Київ – Чернігів

Дорога М01 Київ – Чернігів
На об’єкті встановлено – 272 погонних метрів
Тип огородження – двостороннє огородження Т-Rail
Бар’єрне огородження відповідає Українському стандарту

Південний обхід м.Вінниці

На об’єкті встановлено – 408 погонних метрів
Тип огородження – одностороннє огородження Т-Rail
Рівень стримувальної здатності – H1 (128 кДж)

Бар’єрне огородження відповідає Українському стандарту ДСТУ Б В.2.3-12-2004 та Європейському стандарту EN1317

Дорога Н-25 Городище-Рівне-Старокостянтинів

На об’єкті встановлено – 1100 погонних метрів
Тип огородження – 11 ДО-128-0,75-2-1,3

Рівень стримувальної здатності – H1 (128 кДж)

Бар’єрне огородження відповідає Українському стандарту ДСТУ Б В.2.3-12-2004 та Європейському стандарту EN1317

Капітальний ремонт ділянки дороги проспекту Миру

На об’єкті встановлено – 2460 погонних метрів
Тип огородження – одностороннє огородження Т-Rail
Бар’єрне огородження відповідає Українському стандарту ДСТУ Б В.2.3-12-2004 та Європейському стандарту EN1317

Одеська область. «Клеверний міст»

На об’єкті встановлено – Амортизаційний пристрій («демпферна система»)
Тип амортизаційного пристрою – паралельний, 100 км/год
Амортизаційний пристрій відповідає вимогам Українського стандарту ДСТУ Б В.2.3-12-2004, ДСТУ 8751 та Європейському стандарту EN1317-3

Вінницька область - Амортизаційний пристрій

На об’єкті встановлено – Амортизаційний пристрій(«демпферна система»)
Тип амортизаційного пристрою – паралельний, 100 км/год
Амортизаційний пристрій відповідає вимогам Українського стандарту ДСТУ Б В.2.3-12-2004, ДСТУ 8751 та Європейському стандарту EN1317-3

Чернігівська область (Амортизаційний пристрій)

На об’єкті встановлено – Амортизаційний пристрій («демпферна система»)
Тип амортизаційного пристрою – паралельний, 100 км/год
Амортизаційний пристрій відповідає вимогам Українського стандарту ДСТУ Б В.2.3-12-2004, ДСТУ 8751 та Європейському стандарту EN1317-3

Дорога Р49 (Житомирська область)

На об’єкті встановлено – 3268 погонних метрів
Тип огородження – 11 ДО-128-0,75-2-1,3
Рівень стримувальної здатності – H1 (128 кДж)
Бар’єрне огородження відповідає Українському стандарту ДСТУ Б В.2.3-12-2004 та Європейському стандарту EN1317

Дорога Т0204 (Вінницька область)

На об’єкті встановлено – 1500 погонних метрів
Тип огородження – 11 ДО-128-0,75-2-1,3
Рівень стримувальної здатності – H1 (128 кДж)
Бар’єрне огородження відповідає Українському стандарту ДСТУ Б В.2.3-12-2004 та Європейському стандарту EN1317

Проспект 200-т річчя Кривого Рогу (м. Кривий Ріг)

На об’єкті встановлено – 1086 погонних метрів
Тип огородження – одностороннє огородження passco Т-Rail 11 ДД-128-0,75-2-1,0
Бар’єрне огородження відповідає Українському стандарту ДСТУ Б В.2.3-12-2004 та Європейському стандарту EN1317