• Що таке EN1317?

    ЕN 1317 це Європейський стандарт, який функціонує з 1998 року, і визначає загальні процедури тестування і сертифікації систем безпеки руху. Використання маркування СЕ, виходячи з його частини 5,  є обов’язковим для кожної країни ЄС з січня 2011 року.

    Важливо відзначити, що EN 1317 не містить інформації, який тип дорожнього огородження треба використовувати в тій чи іншій ситуації, але він чітко описує, яким чином повен бути протестований кожний продукт, для того щоб перевірити ключові параметри дорожніх систем, а саме: стримувальна здатність, робоча ширина, динамічний прогин и ін.

  • EN1317: Детальний опис?

    EN 1317 ділиться на кілька частин, кожна з яких описує різні аспекти або різні види продукції:

    • EN 1317-1 – Дорожні стримувальні системи. Терміни і загальні критерії методів випробувань.
    • EN 1317-2 – Дорожні стримувальні системи. Види навантаження, критерії приймання випробувань на удар і методи випробувань огороджень.
    • EN 1317-3  –  Дорожні стримувальні системи. Види навантаження, критерії приймання випробувань на удар і методи випробувань демпферних ділянок.
    • EN 1317-4  –  Дорожні стримувальні системи. Види навантаження, критерії приймання випробувань на удар і методи випробувань кінцевих ділянок та перехідних ділянок.
    • EN 1317-5 – Дорожні стримувальні системи. Вимоги до продукції і оцінка відповідності дорожніх стримувальних систем.
    • EN 1317-6 – Дорожні стримувальні системи. Пішохідні стримувальні системи.
    • EN 1317-7 – Дорожні стримувальні системи. Види навантаження, критерії приймання випробувань на удар і методи випробувань терміналів.
    • EN 1317-8 – Дорожні стримувальні системи. Дорожні системи для мотоциклістів, які знижують тяжкість наслідків зіткнень мотоциклістів з огородженням.
  • Які основні характеристики бар’єрного огородження?

    • Стримувальна здатність;
    • Робоча ширина (W) – це максимальна відстань в поперечному напрямку між будь-якою частиною недеформованого дорожнього огородження з боку зони дорожнього руху і точкою максимального динамічного зсуву будь-якій частині цієї огорожі;
    • Динамічний прогин (D) – це  максимальне бічне динамічне зміщення будь-якої точки стримувальної системи зі сторони зони дорожнього руху;
    • Інтрузія автомобіля (VI) для вантажного автомобіля (HGV) – це максимальне динамічне зміщення будь-якої його точки в поперечному напрямку від недеформованого огорожі з боку зони дорожнього руху;
    • Індекс тяжкості травм (ASI) є основним параметром для розрахунку впливу ступеня тяжкості і обчислюється шляхом розміщення акселерометра в центрі маси автомобіля і записує вплив проти системи дорожнього огородження;
    • Теоретична швидкість удару голови (THIV) при зіткненні
  • Що таке стримувальна здатність дорожнього огородження?

    Стримувальна здатність показує  потенціал дорожньої системи. Кожен рівень визначається краш-тестами, які дорожня система повинна витримати. Кожна дорожня система повинна бути протестована принаймні двічі, один раз легковим транспортним засобом для того, щоб виявити серйозність впливу на малогабаритний автомобіль, а другий, більш важким транспортним засобом для того, щоб визначити максимальну енергію удару, яку система може витримати.

  • Які документи повинен надати виробник дорожнього огородження згідно з EN 1317?

    • Сертифікат СЕ;
    • Декларація відповідності;
    • Протоколи натурних випробувань;
    • Інструкція з монтажу.
  • Яка основна різниця при проведенні натурних випробувань між EN 1317-2 та ГОСТ 52607-2006?

    • Маса транспортного засобу;
    • Кут наїзду;
    • Швидкість транспортного засобу.