З приходом весни в Україні розпочався масштабний ямковий ремонт автомобільних доріг. Варто наголосити, що аварійний ямковий ремонт виконується в міжсезоння запланованих ремонтів, щоб підвищити безпеку руху на шляхах. Адже руйнування, які спричиняє перевантажений великоваговий транспорт та весняна погода, вимагають термінової ліквідації.

Зазвичай, внаслідок багатьох ДТП під час зими, особливо на міжнародній трасі М-05 Київ-Одеса, з’являється велика кількість ділянок пошкодженого бар’єрного огородження. Роботи по відновленню бар’єрного огородження повинні виконуватись в найкоротші терміни, адже це одна з найважливіших складових дорожньої інфраструктури, яка відповідає за безпеку дорожнього руху.

Варто зазначити, що міжнародна траса Київ-Одеса була побудована в 2005 році. Встановлене на цій трасі бар’єрне огородження відповідає стримувальній здатності Н1 (не менше 128 кДж) згідно ДСТУ Б В.2.3-12-2004. Відповідно до ДСТУ Б В.2.3-12-2004 (таблиця 3) бар’єрне огородження для даної категорії дороги повинно мати стримувальну здатність Н2 (не менше 280 кДж).

Нажаль, на  момент будівництва цієї траси жодне українське підприємство не мало можливості виробляти бар’єрне огородження з підвищеною стримувальною здатністю (від 280 кДж до 720 кДж). Сьогодні компанія PASS+CO UA пропонує новітні європейські технології і рішення в сфері безпеки дорожнього руху з можливістю виробництва на українському підприємстві.

При проектуванні  автомобільних доріг дуже важливо приділяти увагу вибору конструкції бар’єрного огородження, яка повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.3-12-2004 та обов’язково мати протоколи натурних випробувань.

© 2017 PASS+CO