Зруйнований Шулявський міст став однією з головних новин, обговорюваних на цьому тижні.

Шулявський міст є однією з важливих столичних транспортних розв’язок, тому ми дуже сподіваємося, що міст буде реконструйовано в самий найближчий час. Дуже важливо під час розробки проектної документації приділити значну частку уваги безпеки дорожнього руху на цьому об’єкті. Включення в проект реконструкції передових Європейських технологій може врятувати життя киян та гостей столиці.

На фотографії вище показана система мостового бар’єрного огородження, яка не відповідає нормативним вимогам. Згідно ДСТУ Б В.2.3-12-2004, а також Європейського стандарту EN 1317-2010 обов’язковою вимогою для пасивних систем безпеки (дорожнє бар’єрне огородження) є проведення натурних випробувань конструкції огородження. Випробування здійснюють шляхом наїзду на огорожу автомобілів (вантажного, легкового, автобуса) певної маси з необхідною швидкістю під гострим кутом до осі огорожі. Кожна конструкція бар’єрного огородження повинна бути випробувана, як мінімум, одним наїздом легкового автомобіля і одним наїздом автобуса або вантажного автомобіля.

На фотографіях вище показані рішення компанії «ПАСС+КО ЮА», а саме – мостове бар’єрне огородження, яке виробляється на українському підприємстві за ліцензією німецької компанії. Конструкція пройшла всі необхідні натурні випробування на європейському полігоні і повністю сертифікована відповідно до ДСТУ Б В.2.3-12-2004, Європейського стандарту EN1317-2010. Використання вище описаного мостового бар’єрного огородження в багатьох проектах, як в Європі, так і в Україні (Дарницький міст і Південний міст в м. Києві) підтвердило ефективність застосування даного рішення.

Європейській столиці – Європейський міст!

© 2017 PASS+CO